Poslanstvo
Poslanstvo Lekarne Ajdovščina je:
- kakovostna, učinkovita, nemotena in pravočasna preskrba prebivalstva in izvajalcev zdravstvene dejavnosti z vsemi na slovenskem trgu dostopnimi zdravili in drugimi izdelki za podporo zdravljenju in ohranitev zdravja,
- strokovno svetovanje glede varne, pravilne in učinkovite uporabe zdravil,
- farmacevtska obravnava pacientov,
- predajanje farmacevtskih znanj in usposabljanje novih generacij dijakov in študentov farmacije.
Danes je lekarniška dejavnost osredotočena na končnega uporabnika. S skrbjo za visok nivo razvitosti zavoda in njegovih storitev najbolj koristimo uporabnikom storitev, ki od nas pričakujejo dostopne in visoko kakovostne storitve. Uporabnikom zagotavljamo celovito lekarniško oskrbo, ki zajema posredovanje najsodobnejših farmacevtskih spoznanj, kakovostnih zdravil in drugih izdelkov za zagotavljanje in ohranjanje zdravja ter izboljšanje kakovosti življenja.
Vizija
Lekarna Ajdovščina bo leta 2029 visoko tehnološko in strokovno razvit ter dostopen izvajalec lekarniške dejavnosti na območju občin ustanoviteljic in v širši Severno Primorski regiji.
Za doseganje vizije visoke tehnološke in strokovne razvitosti smo zaposleni ponotranjili razvojno naravnanost poslovanja. Razvojne cilje in vire za njihovo realizacijo skrbno načrtujemo, tako kratkoročno, kot dolgoročno. Vanje vključujemo najsodobnejše smernice informacijske podpore lekarniškim storitvam in najsodobnejša spoznanja farmacije.
Za doseganje vizije visoke dostopnosti naših storitev za uporabnike načrtovano izboljšujemo dostop do lekarniških enot, storitev in znanj. Načrtujemo posodobitev poslovnih prostorov in njihovo fizično dostopnost. Vsako leto v ponudbo uvajamo nove izdelke in storitve. Vseskozi iščemo nove poti informiranja uporabnikov.
Vrednote
Vsakodnevno si pri našem delu prizadevamo spoštovati naslednje zastavljene temeljne vrednote:
- Profesionalnost: Uvajamo sodobne pristope izvajanja lekarniške dejavnosti, ki presega oskrbo uporabnikov z zdravili. Zaposleni ravnamo v skladu s stroko, etiko, kodeksom lekarniške deontologije in zakonodajo.
- Skrb za uporabnike storitev: Potrebe uporabnikov prepoznavamo z empatijo in prijaznostjo ter jim zagotavljamo kakovostno in celovito oskrbo. S proaktivnim in preventivnim delovanjem skrbimo za izobraževanje in ozaveščanje uporabnikov.
- Skrb za zaposlene: Zaposlenim zagotavljamo strokovni razvoj, ustvarjamo pogoje za dobre medosebne odnose, skrbimo za varnost in zdravje na delovnem mestu ter uravnoteženost poklicnega in osebnega življenja.
- Družbena odgovornost: Sodelavci zavoda se odzivamo na družbene potrebe, skrbimo za ranljive skupine uporabnikov in skrbimo za čisto okolje.